کمپین سئو > 문의하기

사이트 내 전체검색

문의하기

کمپین سئو

페이지 정보

작성자 German 댓글 0건 조회 19회 작성일 24-08-23 20:50

본문

tasmin-shkes-blog-001.webpانتخاب زیرساخت مناسب سایت با توجه به نیاز هر کسب‌و‌کاری، مستلزم دانش و تجربه کافی است که اگر بدرستی انتخاب نشود در مسیر بازاریابی آژانس دیجیتال مارکتینگ نیز با مشکلات زیادی مواجه می‌گردد.

control-arti-blog-0002.webpبرند برای بسیاری از ما یک قول (promise) محسوب می شود. وعده‌ی یک برند ممکن است کیفیت باشد. وعده‌ی دیگری، پایین‌ترین قیمت. وعده‌ی برنده‌ی یک برند هم ممکن است پرستیژ باشد.
قول را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد:

خدمات سئو
بهینه‌سازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده می‌شود امکان دستیابی به رتبه‌های بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق می‌نماید.

چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می‌گیرد.

برندسازی را معمولاً زیرمجموعه‌ی مدیریت بازاریابی می‌دانند. بی‌تردید دانش بازاریابی و به طور خاص، ارتباطات یکپارچه بازاریابی می‌تواند نقش مهمی در برندسازی داشته باشد. اما باید به خاطر داشته باشیم که در دنیای واقعی، برندسازی بسیار فراتر از فعالیت‌های بازاریابی است.
مثلاً یک تصمیم اشتباه در حوزه‌ی استراتژی، به سادگی می‌تواند بخش بزرگی از تلاش‌های واحد بازاریابی را نابود کند. هم‌چنین، اگر واحد منابع انسانی نسبت به برند سازمان بی‌توجه باشد، ممکن است کسانی را جذب و استخدام کند که با اصول و ارزش کسب و کار همسو نیستند و حضورشان به برند مجموعه، لطمه می‌زند.
به طور کلی می‌توان گفت، برندسازی زمانی می‌تواند موفق باشد که به یک دغدغه‌ی فرا دپارتمانی طراحی وب سایت تبدیل شود و یکایک افراد سازمان، همواره به خاطر داشته باشند که هر یک از تصمیم‌ها و رفتارهایشان، روی برند سازمان تأثیر می‌گذارد.
همین مسئله به نوعی در برندسازی شخصی یا همان پرسونال برندینگ هم مطرح است. برندسازی شخصی هم یک کار پاره‌وقت نیست. یعنی کسی نمی‌تواند بگوید من روزانه ده ساعت کار می‌کنم و از این ده ساعت، digi ding یک ساعت را به برندسازی شخصی اختصاص می‌دهم.
تمام فعالیت‌ها و تصمیم‌ها و رفتارهای این ده ساعت و البته چهارده ساعت دیگر با برندسازی مرتبط هستند. هر یک از آن‌ها می‌توانند برندِ فرد را در ذهن مخاطب، ارتقا داده یا تضعیف کنند.

در ماه های اخیر شایعاتی در مورد از بین رفتن بک لینک ها منتشر شده است. در واقع، مصاحبه با کارمندان گوگل نشان داده است که بک لینک ها سه فاکتور برتر رتبه بندی نیستند. با این حال، من بر این باور هستم که بک لینک ها همچنان نشانه محبوبیت برای گوگل هستند، به خصوص زمانی که قصد دارد تصاویر فوری هوش مصنوعی خود را با منابع مختلفی در سراسر طراحی وب سایت تایید کند.

حضور برندها در زندگی‌مان چنان جدی و فراگیر است که می‌توان گفت انواع تصمیم‌ گیری های خرید ما، نه بر روی محصول، که بر روی برند محصول متمرکز هستند.
فرض کنید می‌خواهید خرید خود را از سوپرمارکت به صورت تلفنی انجام دهید. از ماست و نان گرفته تا باتری و مسواک، تقریباً کالا به کالا، باید به طرف مقابل بگویید که چه برندی مد نظر شماست. بسیار معدودند کالاهایی که برندشان برای شما مهم نباشد و صرفاً به گفتن نام کالا مثلاً شاید کبریت یا کیسه فریزر اکتفا کنید.
البته دیجی دینگ این را هم می‌دانیم که بحث برند و برندسازی، به کالاها محدود نیست و دغدغه‌ی برندسازی، تقریباً هر چیز قابل ارائه‌‌ای را در بر می‌گیرد: آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ مجموعه‌های خدماتی در پی ساختن برند برای خدمات خود هستند، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای تقویت برند خود، هزینه می‌کنند، شهرداری‌ها برای تعریف و تقویت برند شهرها می‌کوشند و بسیاری از انسان‌ها، برای توسعه برند شخصی خود تلاش می‌کنند.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회원로그인

접속자집계

오늘
3,756
어제
6,186
최대
8,166
전체
585,877

instagram TOP
카카오톡 채팅하기

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/hosting/conastudio/html/data/session) in Unknown on line 0