مفهوم و دلایل اهمیت سئو چیست؟
페이지 정보
작성자 Hope 댓글 0건 조회 5회 작성일 24-08-30 05:00본문
مثلاً BMW این وعده را به مشتریان خود میدهد که نهایت لذت رانندگی را تجربه میکنند یا Lego به مخاطبان خود وعده میدهد که بازی بیپایان را تجربه خواهند کرد.
البته وعده و قول قرار نیست رسماً در قالب شعار اعلام شود. قول و قرار چیزی است که در ذهن شما شکل میگیرد.
مثلاً با خودتان به وعدهی مکدونالد فکر کنید. عهد مکدونالد از جنس هیجان و احساسات و تجربهی شگفتانگیز نیست. بلکه یک تعهد عملکردی مشخص است: dg ding یک غذا با کیفیت معقول و با قیمت مقبول. غذایی که طعم آن را میشناسید و در بیگانهترین سرزمینها هم، طعم بیگانهای نخواهد داشت.
برند یعنی یادآوری
البته، در حالی که به رقبای خود نگاه می کنید، اغلب از موتورهای جستجو برای مشاهده عملکرد آنها استفاده می کنید. انجام این نوع جستجوها می تواند بینش خوبی در مورد استراتژی رقبا به شما بدهد. همچنین به شما احساس بسیار خوبی از آنچه که در خصوص عبارت کلیدی یافته اید می دهد. آیا بخش های برجسته ای وجود دارد که بتوانید آنها را هدف قرار دهید؟ آیا انواع دیگری از نتایج غنی وجود دارد ؟ آیا اهداف محلی وجود دارد؟
در حقیقت باید بپذیریم که نمیتوان برند را تعریف dg ding کرد. هر تعریفی ارائه دهید، عدهای راضی و عدهای ناراضی خواهند شد.
یک روش شانه خالی کردن از زیر بار این مسئله، آن است که بیست یا سی تعریف برند را فهرست کنم و به شما ارائه بدهم. اما چنین سبکی بیشتر به درد کتابهای مرجع و هندبوکها میخورد و کار ما را راه نمیاندازد.
بنابراین، از میان انبوه تعریفهای ارائه شده، چند مورد را که dg ding مفید است، انتخاب کردهام و مطرح میکنم.
این موضوع را به خاطر داشته باشید که ادعایم این نیست که تعریف برند در این چند مورد خلاصه میشود، بلکه تأکیدم بر این است که وقتی اصطلاح برند را به کار میبرم، این تعریفها را مد نظر دارم:
برند یعنی قول و قرار
برند برای بسیاری از ما یک قول (promise) محسوب می شود. وعدهی آژانس دیجیتال مارکتینگ یک برند ممکن است کیفیت باشد. وعدهی دیگری، پایینترین قیمت. وعدهی برندهی یک برند هم ممکن است پرستیژ باشد.
قول را میتوان به سه دسته تقسیم کرد:
اگر تمام مراحل را طی کرده اید و یک تحقیق کامل برای کلمات کلیدی انجام داده اید، باید ایده ای داشته باشید که چه چیزی را باید هدف قرار دهید و چگونه باید این کار را انجام دهید. شما می توانید از این بینش ها برای ایجاد محتوای مورد نیاز برای موفقیت در استراتژی خود استفاده کنید و کارهای زیادی انجام دهید که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
استراتژی کلمه کلیدی در مورد نحوه هدف قرار دادن کلمات کلیدی در حال حاضر و آینده است. این موضوع شامل هر تصمیمی است که بر اساس یافته های خود در پروژه تحقیقاتی کلمه کلیدی خود می گیرید، خواه در مورد محتوایی باشد که می خواهید بنویسید یا اینکه چگونه می خواهید نتایج را در Analytics دنبال کنید.
نکات مهم در تدوین استراتژی کلمات کلیدی
سئو را انجام می دهیم تا مطالب باارزشی برای کاربرانمان تولید کنیم، محتوایی که برای موتور جستجو هم جذاب باشد. اگر گوگل متوجه شود که شما اصول سئو را رعایت میکنید ولی هدف نهایی شما طراحی وب سایت حل یک مسئله و ارضای نیاز بازدیدکننده است، جایگاه بسیار خوبی برای شما در نظر میگیرد. حتی اگر این اتفاق بلافاصله نیفتد. باید صبور باشید اما حتما نتیجه را خواهید داد. باید با موتورهای جستجو مخصوصا گوگل دوست باشید و به نکتههایی که برایشان مهم است اهمیت دهید. اما هیچوقت نیاز کاربران را قربانی این کار نکنید.
البته وعده و قول قرار نیست رسماً در قالب شعار اعلام شود. قول و قرار چیزی است که در ذهن شما شکل میگیرد.
مثلاً با خودتان به وعدهی مکدونالد فکر کنید. عهد مکدونالد از جنس هیجان و احساسات و تجربهی شگفتانگیز نیست. بلکه یک تعهد عملکردی مشخص است: dg ding یک غذا با کیفیت معقول و با قیمت مقبول. غذایی که طعم آن را میشناسید و در بیگانهترین سرزمینها هم، طعم بیگانهای نخواهد داشت.
برند یعنی یادآوری
البته، در حالی که به رقبای خود نگاه می کنید، اغلب از موتورهای جستجو برای مشاهده عملکرد آنها استفاده می کنید. انجام این نوع جستجوها می تواند بینش خوبی در مورد استراتژی رقبا به شما بدهد. همچنین به شما احساس بسیار خوبی از آنچه که در خصوص عبارت کلیدی یافته اید می دهد. آیا بخش های برجسته ای وجود دارد که بتوانید آنها را هدف قرار دهید؟ آیا انواع دیگری از نتایج غنی وجود دارد ؟ آیا اهداف محلی وجود دارد؟
در حقیقت باید بپذیریم که نمیتوان برند را تعریف dg ding کرد. هر تعریفی ارائه دهید، عدهای راضی و عدهای ناراضی خواهند شد.
یک روش شانه خالی کردن از زیر بار این مسئله، آن است که بیست یا سی تعریف برند را فهرست کنم و به شما ارائه بدهم. اما چنین سبکی بیشتر به درد کتابهای مرجع و هندبوکها میخورد و کار ما را راه نمیاندازد.
بنابراین، از میان انبوه تعریفهای ارائه شده، چند مورد را که dg ding مفید است، انتخاب کردهام و مطرح میکنم.
این موضوع را به خاطر داشته باشید که ادعایم این نیست که تعریف برند در این چند مورد خلاصه میشود، بلکه تأکیدم بر این است که وقتی اصطلاح برند را به کار میبرم، این تعریفها را مد نظر دارم:
برند یعنی قول و قرار
برند برای بسیاری از ما یک قول (promise) محسوب می شود. وعدهی آژانس دیجیتال مارکتینگ یک برند ممکن است کیفیت باشد. وعدهی دیگری، پایینترین قیمت. وعدهی برندهی یک برند هم ممکن است پرستیژ باشد.
قول را میتوان به سه دسته تقسیم کرد:
اگر تمام مراحل را طی کرده اید و یک تحقیق کامل برای کلمات کلیدی انجام داده اید، باید ایده ای داشته باشید که چه چیزی را باید هدف قرار دهید و چگونه باید این کار را انجام دهید. شما می توانید از این بینش ها برای ایجاد محتوای مورد نیاز برای موفقیت در استراتژی خود استفاده کنید و کارهای زیادی انجام دهید که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
استراتژی کلمه کلیدی در مورد نحوه هدف قرار دادن کلمات کلیدی در حال حاضر و آینده است. این موضوع شامل هر تصمیمی است که بر اساس یافته های خود در پروژه تحقیقاتی کلمه کلیدی خود می گیرید، خواه در مورد محتوایی باشد که می خواهید بنویسید یا اینکه چگونه می خواهید نتایج را در Analytics دنبال کنید.
نکات مهم در تدوین استراتژی کلمات کلیدی
سئو را انجام می دهیم تا مطالب باارزشی برای کاربرانمان تولید کنیم، محتوایی که برای موتور جستجو هم جذاب باشد. اگر گوگل متوجه شود که شما اصول سئو را رعایت میکنید ولی هدف نهایی شما طراحی وب سایت حل یک مسئله و ارضای نیاز بازدیدکننده است، جایگاه بسیار خوبی برای شما در نظر میگیرد. حتی اگر این اتفاق بلافاصله نیفتد. باید صبور باشید اما حتما نتیجه را خواهید داد. باید با موتورهای جستجو مخصوصا گوگل دوست باشید و به نکتههایی که برایشان مهم است اهمیت دهید. اما هیچوقت نیاز کاربران را قربانی این کار نکنید.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.